Isten hozott!

Ne hagyd, hogy a rossz legyőzzön téged; te győzd le a rosszat jóval!

(Róm 12,21)


Elköltöztünk

2017. november 29., szerda

Naptár mozaBook szoftverrel

Szeptemberben megleptem alsós kollégáimat egy digitális táblára tervezett őszi naptárral, amihez a mozaBook szoftverét használtam.

A naptárt megszerették a gyerekek és a kollégák is, így hát kérték, hogy készítsek a téli hónapokhoz is oldalakat. Éppen időben meg is lettek!
Az egyes hónapok oldalán jobb oldalon állandó elemeket helyeztem el. Ezek tetszőleges mennyiségben sokszorozhatók, a táblázatba lehet behúzni igény esetén. Kis jelzőtáblát húzhatunk a hétvégi napokhoz, külön ikonokkal jelezhetjük a kirándulást, a szülinapot, a szünetet, a könyvtári kölcsönzést, az ünnepnapot és a dolgozatot.
A decemberi lapra bal oldalon adventi ikonokat tettem, ezeket is behúzhatjuk a naptárba.

Készítettem adventre egy betlehemi jelenetet tartalmazó oldalt is. A rajta található elemek mozgathatók, áthelyezhetők.

Remélem, örömmel játszanak majd vele a gyerekek!

A grafikákat a Freepik és az All-free-download.com szabadon letölthető és felhasználható gyűjteményéből választottam, Inkspace-szel szerkesztettem.

A mozaBook füzet, ha elnyerte tetszésedet, letölthető innen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése